چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ ۲۳:۴۸ ۳۷ بازديد
عكاسي تبليغاتي گسترهي وسيعي دارد و به دليل اينكه موضوعات مختلفي را در بر ميگيرد، هركدام از ژانرهاي عكاسي معماري، پرتره و طبيعت هم ميتوانند بسته به هدفشان عكاسي تبليغاتي محسوب شوند. البته كه وقتي حرف از تبليغات ميشود، كلمهي كالا به ميان ميآيد و عكسي مانند عكس پرتره، نه در جهت تبليغ يك شخص و پايين آوردن مقام او در حد يك كالا، بلكه به معني تبليغ يك كالاي جانبي مصرفي است كه يك شخص مبلغ آن است و آن را تأييد ميكند.